Just something I forgot

Haha, fick en kommentar av Linda, glömde bort en viktig del utav dagen! Vi var inne på Indiska och provade mössor, haha den ena var ju värre än den andra. Hur kul kan det vara? Svar: Väldigt kul! Jag fick mig en liten påminnelse om varför jag inte använder mössa, haha. Men bäst var ju tanten, som stod bakom oss och skrattade åt sig själv (och säkert oss) när hon provade mössor, gick fram till spegeln och utbrast "Oh my God!"

Kul! Nu ska jag sova, upp tidigt i morgon igen!

/anna

Postat av: Lina

Svar: Gärna för mig! Folkdräkten kan ju också vara bra att ta med sig ner i grottan. Inte för att det är något fel på folkdräkt, men han gjorde det till någonting helt annat än vad det är...

2010-10-07 @ 18:02:09
URL: http://aboutlina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: