My heart spills out like a bad dream

Nu har jag varit och kört lite bil, jag kommer inte riktigt överrens med den bilen jag får köra nu förtiden, den är konstig. Men det går ganska bra tycker jag, med körkortet. Har inte så mycket kvar och risk 1:an och halkan är inbokade. Men det är verkligen jättedyrt att ta körtkort har jag märkt! Men om man tänker efter vad man får för det, jag får ju ett kort som ger mig rätt att köra bil i resten av mitt liv, typ.. :)

Skulle fixa lite grejer på stan, men ena stället jag skulle till hittade jag inte, jag är ju fortfarande ganska ny här. Sen gick jag och klagade på att min väska gått sönder, köpte den innan jag började skolan och det tog bara 3-4 veckor innan den gick sönder. Så jag fick lämna in den så skulle dom ringa när den var lagad. 5 minuter senare ringer tjejen som hjälpte mig, då har hon pratat med chefen som sa att det inte fanns något att göra, så jag fick komma tillbaka och få pengarna tillbaka istället. Haha fick en krona extra också. Det var så dumt, väskan kostade 199 kr så frågade hon om jag hade 1 kr, vilket jag inte hade, så gav hon mig ändå en krona för mycket.


Det här är vad jag ser när jag ser utanför mitt fönster. Det är verkligen höst på riktigt nu! Träden ändrar färg och det börjar bli riktigt kallt! Men jag är iaf glad att det (förhoppningsvis) dröjer ett bra tag innan snön kommer :)

Nu är jag hungrig och vill äta frukost igen, haha..

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: