Never an honest word, but that was when I ruled the world


Nu är det kallt på riktigt på riktigt! Såhär såg det ut i morse när jag kom ut. Frost på bilarna, frost i gräset, frost på busskuren, frost på mig, nästan. Lovande inför vintern också att tåget var försenat första dagen det var frost.

Idag efter skolan var jag på arbetsintervju faktiskt, får besked i morgon så jag kan berätta lite mer då om jag nu får jobbet.

Igår dök det upp en idé i mitt huvud, kalla mig dum, men från och med idag ska jag inte äta choklad på en månad. Inte ren choklad, inte något med choklad i, inget. Bara chokladmjölk (oboy) för det skulle förstöra hela dagen för mig att inte dricka chokladmjölk till frukost.
Och om ni bara visste hur mycket jag tycker om choklad! Jag har till och med Body butter som luktar choklad!

Speaking of that.. Min Body butter!

Kanske inte världens bästa produkt om man ska se det från det hållet, men att få lukta choklad är helt oslagbart! Och bäst av allt 15 spänn ÖoB!

Nu ska jag värma upp maten som blev kvar från igår - Hasselbackspotatis och kött - och sätta mig framför tv:n.

/anna

Postat av: Caroline

Jag skulle sluta äta godis.... funkade i 2 veckor. Nu äter jag lördagsgodis :P Haha

2010-10-12 @ 08:01:41
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: