Now I've gotten in too deep

Jag är så grym! Fadde gjorde något så det blev något konstigt med datorn och han kunde inte fixa det, men jag kunde! Haha :)

Jag har bara haft en lektion idag också, Text & culture. Så himla tråkigt. Och den där boken jag skulle läsa igår, Things fall apart, alltså jag försökte verkligen! Jag försökte att hinna, 150 sidor är ju inte så himla mycket och jag brukar ha lätt för att läsa, men det var en riktigt segläst bok. Handlingen utspelade sig i Nigeria tror jag, iaf någonstans i Afrika så det var massa konstiga namn och ord hela tiden. Vissa delar var ganska intressanta, men däremellan var det bara massa babbel. Så igår när klockan var halv tolv och jag hade ägnat större delen utav kvällen till att läsa men bara läst 50 sidor så insåg jag att det inte fanns en chans att jag skulle hinna klart, så jag sov istället.
Tyckte synd om Fadde, han hade också en bok han skulle läsa klart till idag som dom skulle ha prov på, han var vaken till halv ett och läste ut boken. Någon som är duktig iaf ;)

Så här fint väder hade vi imorse, nu är det däremot sol :)

Skolan som skymtar där borta.

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: