Only you know the truth and I want it

Engelsk grammatik och körkortsteori går hand i hand idag, när jag tröttnar på det ena fortsätter jag med det andra. Om jag är klar med teorin på tisdag så får jag boka in uppkörning och teoriprovet, så jag försöker bli klar nu. Ska för övrigt ha prov-uppkörning på tisdag, ska alltså köra med en annan lärare än min vanliga och se hur det går. :)

Tror det snart är dags att plocka fram vindruvorna jag inhandlade för att få lite energi för att orka fortsätta kämpa. Hoppas ni har en skön söndag-eftermiddag!

/anna

Postat av: Fia

Ja, den var farligt god! Men tur så räckte det med 1-2 rutor för mig, sen blev det för mycket för mig. :)

Kram!

2010-10-17 @ 17:12:02
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du är så duktig! Kämpa, kämpa, kämpa!

2010-10-17 @ 18:33:46
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: