Sure know how to break me, sure know how to make me smile

Nu vet jag inte vad jag ska plugga på mer, har kollat igenom listan med "10 important grammar", har väl ganska bra koll på det sådär, men när jag kollade igenom Sample exam fick jag ganska mycket ångest. Men jag kanske oroar mig för mycket, kan ju hoppas på det :) 

Jag har inte ens ätit middag idag, haha, så upptagen har jag varit. Åt iofs ganska sen frukost och "lunch". Nu blir det lite mer körkortsteori sen tv-kväll, älskar 6:an på söndagkvällar! How I met your mother & 2 ½ men! :)

Ska försöka sova hyfsat tidigt ikväll så jag orkar upp i morgon, tentan börjar klockan 9 så jag måste åka hemifrån ungefär tjugo i 7. Sånt är livet när man pendlar..

/anna

Postat av: Caroline

LYCKA TILL!! Det kommer gå aaaaaaawesome ska du se! :D

2010-10-18 @ 00:44:22
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: