The pieces of my heart are missing you

God morgon :) Nu har jag helg, igen.. Haha känns som jag har helg ungefär 5 dagar i veckan. Men jag behöver plugga, både inför teoriprovet och skolan såklart. Har varit iväg och kört lite bil också, i mörkret för första gången :)

Kollade som sagt på Rosabandet-galan igår, och dom tävlar ju ut bilar och så. Så jag ringde och försökte vinna, ja jag är en fattig student men att skänka pengar till Rosa bandet är ändå något av det bästa man kan göra tycker jag. Man vet ju aldrig vem det drabbar, och jag vill inte stå där en dag om jag själv eller någon jag älskar och bryr mig om får bröstcancer och aldrig ha skänkt en krona. 
Så jag försökte vinna en bil, haha jag blev så arg! En gammal gubbe vann en utav bilarna, så hade han precis igår skrivit på kontraktet för en ny bil han köpt! Så typiskt.. Och nästa som vann visste inte ens vad hon ringt in på. Hallå! Jag är 19, jag tar snart körkort och har ingen bil! Jag förtjänar att vinna en bil!
Haha.. Nej jag är inte en dålig förlorare ;D

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: