I can't find my way out

Haha alltså jag sitter och försöker skicka iväg dom där paragraferna, men jag vet inte hur man gör! Jag förstår mig inte på skolans läroplattform, och hittar man inte ens hur man skickar mail så är det illa..
Jag börjar fundera, existerar det något sånt som bra läroplattformer för skolor? För vi som gått på Vittra känner ju till "Learn-not" där ingenting någonsin fungerade någon gång.. Och GUL (Göteborgs Universitets Läroplattform) verkar inte heller vara någon höjdare, hur svårt kan det vara? Gör det enkelt bara, det blir bara krångligt när allt ska vara avancerat.

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Sv: Det blir awesome!! :) 12.20 that is!!

2010-10-24 @ 20:36:33
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: