You'll never catch me

Maten var jättegod! Vi åt friterad kyckling med ris och sötsur sås :) Jag tyckte vi skulle göra det till en tradition, för vi åt exakt samma mat för ett år sedan, fast på Eastern palace i Östersund.
Vi var så mätta att vi knappt orkade ta oss därifrån, men när vi kom hem satte vi på en film. För kanske första gången någonsin gick det ingen bra film ikväll, inte vad vi kunde hitta iaf, så vi kollade på Chihuahuan från Beverly Hills på datorn :)

Jag försökte fota maten, men det var för mörkt så det gick inte. Bjuder iaf på lite bilder som vi tog när vi kom hem!
Så får ni se hur mitt hår ser ut nu också. Jag tycker alltid min lugg ser så löjlig ut när den är nyklippt, men vad ska man göra? Den växer ju som ogräs så den måste ju klippas..

Älskar dig så mycket♥


Nu ska vi sova. God natt!

/anna

Postat av: Britt

Tycker du är jätte fin. Puss o kram mamma

2010-10-31 @ 19:11:23
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: