You're my angel, now I wanna do it all for you

Idag är jag ledig och det var tänkt att jag skulle tvätta men det blir inte riktigt så. Det finns bara en nyckel till tvättstugan och den har Fadde eftersom samma nyckel går till cykelrummet, och han brukar cykla till fotbollsträningen, men igår glömde han sina nycklar hemma hos sina föräldrar. Så det var ju lite dumt.. Får försöka hitta en tid någon annan dag, jag har så mycket kläder så för mig är det ingen fara, det är Faddes kläder som tar slut så han får skylla sig själv - mohaha! ;)

Ska strax åka och handla lite iaf, ska göra lite extra god middag idag - berättar varför sen! :)

Jag har en liten hårkris, jag vet inte vad jag vill göra med mitt hår! Jag vill göra både allt och inget! Jag vill spara långt, samtidigt som jag bara vill klippa av allt. Jag vill ha rak lugg, samtidigt som jag vill ha snelugg. Jag vill ha uppklippt, samtidigt som jag bara vill ha allting långt. Och samtidigt som jag vill göra allt det här, så vill jag inte göra någonting! Men så är det ju snart dags att fotas till körkortet och den bilden ska man ju leva med ett tag.
Jag förväntar mig såklart inte att alla har en åsikt om mitt hår men om någon har det och vill ge mig lite råd så tar jag gärna emot det! :D

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: