And it kills me, to know how much I really love you

Jag kom precis hem från Faddes föräldrar, vi har varit där och ätit middag och så, Fadde har träning nu ikväll så jag åkte hem. Tog vägen via stan för jag orkade inte vänta på bussen, så jag åkte dit och bytte buss där.
Jag vet inte vad dom hade på gång i centrum men det såg mysigt ut iaf.

Massa marschaller längs gågatan och längre fram var det en stor eld.

Uddevalla centrum är faktiskt väldigt mysigt och fint, något av det bästa med den här staden tycker jag! Bäst är det på sommaren, och höstkvällar är uppenbarligen också mysiga. Jag tror jag ska ta med mig Fadde ner till stan en kväll, som omväxling till myset framför tv:n, bara för att liksom :)

/anna

Postat av: Caroline

Haha jaa det är från Ikea, bra smak vi har ;)

2010-09-30 @ 22:09:24
URL: http://ljusterdal.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: