Bet that you could still put those same jeans on

Jag tänkte tipsa om en sida som heter www.kassabok.nu. Det är ett bra hjälpmedel om man, som jag, har lite svårt att hålla koll på pengarna. Det är inte så att jag shoppar loss som en galning och inte tänker på min ekonomi, men ibland vet jag bara inte var pengarna har tagit vägen, och då är det jättebra om man har fört in alla utgifter (och inkomster) så kan man lätt se vad man har spenderat sina pengar på.

Jag förstår inte sidan helt och budgeten stämmer inte, hoppas jag iaf inte för den påstår att jag ligger flera tusen minus! Men det är ändå ett hjälpmedel, man kan lägga in så kallade "etiketter" på onödiga inköp som godis, kakor och sånt så kan man lätt se hur mycket man lägger på såna onödiga grejer.

Man kan också lägga in alla sina koder, vilket inte verkar som en jättebra idé tycker jag, så den funktionen använder jag inte. 

Ett tips bara, inte en jättebra sida, men lite hjälp på vägen.. :) (Det finns nog andra sidor också som kanske är bättre.)

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Vad fin din blogg har blivit vännen :D



allt bra med dig?

2010-09-27 @ 20:14:48
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

SV: Ja jag har absolut lust till det :) bara att säga en dag som du kan. :)

2010-09-28 @ 12:32:35
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: