But you're only waisting time

Hej hej! Lång dag i skolan idag, man blir bortskämd med sovmorgon, korta dagar och många lediga dagar, så när vi går från 10.15 - 15.00 känns det jättelångt. Men när jag kom hem hade Fadde gjort middag, så duktig han är :D<3

Jag sitter och letar lite efter någon bra sida, jag vill beställa produkter från Md Formulations, men hittar ingen svenska sida. Jag tycker det känns lite sådär att beställa från utländska sidor, men jag vet inte, dom kanske är lika pålitliga dom.
Men jag tänkte försöka hitta någon butik här i Uddevalla eller i Göteborg som säljer dom produkterna, men inte så lätt det heller. På Parelle i Östersund finns det vet jag, och jag visste faktiskt inte att Parelle fanns på fler ställen i Sverige men det gör det tydligen, men inte här..
Någon som vet någon sida eller butik som säljer Md Formulations?

Nu är jag ledig resten av veckan! Lååångheeelg! :D

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

SV: Tisdag skulle passa bra :) Ricky kommer ju hem på lunch vid 12 varje dag så slutar du 13 på tisdagen så blir det ju perfekt. För han åker 12.30 och då hinner jag precis ner lagom tills du har slutat och hunnit ta dig in till centralen.



Heheh i know - axe sprayen är Rickys egentligen hahah :) men han använder mest sin palmolive for men. Han luktar fan gudomligt!!!

2010-09-29 @ 22:46:01
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: