Design my blog

Det här med att designa bloggar är något som jag verkligen inte förstår mig på, men jag vet ju själv att det är mycket roligare att läsa en blogg med en snygg och personlig design. Så om det finns någon som har tid och lust att göra en design så tar jag gärna emot hjälp :D

I morse åkte jag och mötte upp Frida på tågstationen, hon ska vara här över helgen :) Jag, Fadde och Frida tog en lång promenad fram och tillbaka till stan för att köpa lite lördagsmys på Willys. Dom har nog världens bästa utbud på naturgodis :D 

Men nu är det dags att göra lite mat, det blir kyckling med ris idag :)

/anna

Postat av: Miss Baam

jag kan nog hjälpa dig tror jag :P



SV: Jag hatar allt som har med dem där jävla sverigedemokraterna. Nazister och Rasister är dem trots att dem försöker inbilla alla motsatsen. Äckligt är vad det är. Har du sett deras valfilm? :S

2010-09-04 @ 23:48:31
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Frida

Med sås gjord av två mästare!! Hehehe

2010-09-11 @ 19:48:45
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: