Go make your next choice be your best choice

Idag har vi haft grammatik hela dagen lång. Fick en kommentar på gårdagens inlägg, vem Bruce är. Det är en lärare i Written Proficiency. Jag kan inte ens uttala det där ordet, haha. Vi har några lärare som har engelska som modersmål, och dom är så mycket roligare att lyssna på än dom svenska lärarna, av någon anledning. Vet inte riktigt vad det ligger i, kanske för att det kommer mer naturligt för de engelsktalande lärarna än för de svenska som pratar engelska, då inte sagt att dom svenska lärarna inte är bra på engelska, men det är mer som att dom bara förmedlar sin kunskap på engelska. Ja ja, ska inte spekulera mer i det.

I morgon blir en lång dag, jag har körlektion kvart över sju, så jag måste upp tidigt. Sen slutar jag skolan tre men ska träffa min jobbcoach för sista gången i Göteborg kvart i fem. Så jag lär väl komma hem runt åtta.. Kul, men sånt är livet. Blir väl att dra runt på stan och se vad Göteborg har att erbjuda, som att jag inte vet det, haha.

/anna

Postat av: Frida

~Hej mitt namn är BRUCE.~ ~Hej bruce~ hihi



Haha akta så du inte går vilse :P kram på dej

2010-09-14 @ 10:54:20
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: