I can only tell you what it feels like

Idag gjorde jag en supergod middag; Kyckling fajitas. Har aldrig varken ätit eller gjort det förut, men det var jättegott och enkelt att göra! Perfekt lördagsmiddag tycker jag :) Jag hittade receptet på www.oldelpaso.se, fast jag använde mig utav kryddor och salsa av något annat märke eftersom Old el paso inte fanns i affären.


Det här är Faddes talrik, han brukar alltid lägga på lite extra tillbehör vad vi än äter, det såg så gott ut så jag var tvungen att ta kort på det. Fast det blev lite dåligt ljus på bilden, det såg godare ut på riktigt ;)

Nu ska jag börja skriva min summering om Are we all capable of violence? Tycker ämnet är lite uttjatat, har hört ganska mycket om det, har för mig att vi diskuterade det i Psykologi B också och även där, precis som i den här artikeln, tog dom upp "The Milgram experiment." Men det ska göras ändå så det är lika bra att börja.

/anna

Postat av: Frida

Haha tänkte väl att de inte var din tallrik :P Har också funderat länge på att göra de men de har inte blivit av än.. hehe

2010-09-11 @ 19:59:59
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: