I don't fear AtmosFear

Lisebergstornet

Här ser ni en bild på Lisebergstornet. Liseberg är "heaven on earth" för mig, jag ÄLSKAR Liseberg! Jag blir som ett barn på julafton när jag får gå på Liseberg, det kan vem som helst som varit där med mig intyga, fråga min mamma :D 
Jag är höjdrädd, men av mina (många) favoriter på Liseberg är Höjdskräcken (det är ett frittfall, men heter höjdskräcken) en av dom. Så tillbaka till bilden, Lisebergstornet håller på att byggas om till sommaren 2011, och det håller på att byggas om till något som kanske kommer att bli det roligaste någonsin! Nämligen Europas högsta frittfall!

Våren 2011 lanserar vi AtmosFear – Europas högsta och kanske världens mest spektakulära fritt fall. Från 146 meter över havet faller man
fritt i 110 km/h rakt ner i ett mörkt hål innan attraktionen tvärt bromsas upp alldeles innan 
den når marken.

www.liseberg.se
(klicka här för att se trailern och läsa mer om just AtmosFear: http://liseberg.se/sv/hem/Nojesparken/Attraktioner/AtmosFear/)

Jag ser Lisebergstornet varje dag på väg till och från skolan, och jag längtar som en tok tills jag får åka den! I sommar kommer jag sitta där,
146 meter över havet. Jag kanske dör, men i så fall dör jag i alla fall.. LIVRÄDD!

Postat av: Caroline

HAHA du är ju rolig du xD

2010-09-23 @ 21:39:27
URL: http://ljusterdal.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

ÅÅÅÅH jag längtar också efter Atmosfear!!



SV: AAAAAAAWE <3 men detsamma. Dig vill man inte bli av med i första taget.

2010-09-24 @ 08:07:21
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: