I know I'll be there at the end of the day

Idag stod det Grammar och Text & culture på schemat, jag håller seriöst på att dö av uttråkning på den sistnämnda lektionen. Jag förstår ingenting av vad gubben säger för man måste verkligen lyssna jättenoga för att höra, och det är jättejobbigt att behöva koncentrera sig och ha full fokus för att över huvudtaget höra och förstå vad han säger. Det känns ganska tufft, men jag ska klara det, det har jag ju bestämt. :)

Nu ska jag ta och göra pannkakor, Fadde har träning ikväll så han är inte hemma, så det blir en ensam middag nu när Frida har dragit vidare till Kalmar också.

Jag ska försöka komma igång med att lägga in lite bilder också så det blir roligare att läsa, jag tänker på det varje gång men glömmer bort det varje gång också, haha.

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: