I see your face and it won't go away

Idag var en ganska lugn dag, uppe före tuppen var jag, men så är det när man pendlar. Men jag ska inte klaga, jag har ju valt det själv. Vi skulle ha två lektioner i Text & culture men den ena läraren var sjuk så vi slutade en timme tidigare. Ganska skönt efter vad som känns som väldigt många långa dagar, även om det bara har varit tre.

Jag fick ingen körlektion idag, det sög lite men nästa vecka kör jag igen! :) Så nu ska jag plugga teori fram till på onsdag, jag vill vara nästan klar med alla instuderingsfrågor då.

Haha alltså ni skulle sett hur jag kämpa med att öppna ett paket skinka nyss, en återförslutningsbar förpackning, men vad hjälper det om man inte ens får upp den? Den var verkligen inbrottssäker. Haha..

Jag funderade på om jag skulle ta lite kort på lägenheten och så och lägga upp om ni vill se hur vi bor? :)

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: