I used to live alone before I knew ya

Klockan är snart tjugo i åtta och jag kom nyss hem efter en riktig skitdag. Först hade jag körlektion, jag körde på motorvägen :) Det var inte första gången men det var första gången jag höll rätt hastighet och det gick fort! Ganska läskigt tycker jag, men lärorikt.

Sen resten av dagen hade jag gärna varit utan. Hade mycket hellre åkt hem igen, tagit på mig pyjamasen, satt mig i soffan inbäddad i en filt och kollat på tv hela dagen.
Det regnade, inte mycket men tillräckligt för att förstöra frisyren. I Göteborg regnade det däremot mer, när jag kom fram till skolan såg det ut som att jag kom direkt från duschen, stod inne på toan och torkade håret med pappershandukar för att se någorlunda okej ut.

Vi hade Grammar, det börjar bli riktigt krångligt nu, men jag ska lära mig, fast inte idag..

Sen hade vi (efter en kvarts lång lunchrast :o ) Text & culture med Rowen Bowen (skratta, jag vet inte vad hon hette i förnamn men det rimmade på Bowen iaf, nästan..)

Två timmar efter vi slutat hade jag ett möte med min jobbcoach, men det tänker jag inte skriva någonting om, har nog tråkat ut er tillräckligt redan ;)

Ett paraply och kanske en regnjacka står högst upp på min inköpslista just nu. Eller jag kanske ska slå på stort med gummistövlar, regnbyxor, regnjacka och renghatt? Det är ju trots allt regniga (älskade) Götet jag går i skola i :)

Nu behöver jag lägga mig ner och bara koppla av resten av kvällen.

/anna

Postat av: Fia

Jobbigt med en skitdag, men kul att du körde på motorvägen ;)

Jaa, har faktiskt ibland funderat på herrsmycken, men har inte kommit så långt men skulle gärna vilja kunna det för att få flera utbud. Det är något jag får kolla vidare på ;)

kram!

2010-09-14 @ 21:05:23
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag har alltid varit emot blommiga stövlar men efter att gå i blöta tygskor hit och dit börjar jag seriöst överväga att köpa ett par :S

2010-09-14 @ 22:16:42
URL: http://ljusterdal.blogg.se/
Postat av: Miss Baam

SV: Åh håhå jo jag hade tur med solen där. Men idag har det varit bajsväder 3000.



Men den låten är bra eller hur?

2010-09-15 @ 22:33:56
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: