I got your full attention

Idag är jag ledig, har en körlektion sen i eftermiddag bara. Men först ska jag laga mat tills Fadde kommer hem från skolan. Vi har en hel kyckling som jag ska försöka tillaga i ugnen, vet inte riktigt hur man gör men jag försöker ta reda på det.

Har lite andra grejer att göra idag också, bl.a. ska jag ringa till 3 och säga upp mitt abonnemang, inte direkt det bästa valet av mobilt bredband. Kan inte lyssna på musik på varken Spotify eller Youtube utan att räkningen går upp till ett pris som är alldeles för mycket för en fattig student. Så just nu tvingas jag att leva utan Spotify tills jag har fått det nya jag har beställt, ni kanske kan föreställa er hur det är?

/anna



Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: