I'm going home

Så nu tänkte jag visa er hur jag bor nu förtiden, så lite snabba bilder :) Har tyvärr bara mobilkamera i dagsläget så bilderna är inte jättebra, men kanske ändå tillräckligt bra ;) (Klicka på bilderna för att se dom större)

Såhär ser det ut när man kommer in genom våran dörr, som går inåt, haha. Så ha jag fortfarande två vikter liggandes på golvet, dom tillhör dom som bodde här innan, dom städade lite dåligt och glömde lite grejer :P


Här är köket.


Badrummet.


Vardagsrummet.


Här sover vi. Det är inget riktigt sovrum utan en sovalkov bara, det är litet och finns inge dörr, men det är ganska mysigt tycker jag :) (ignorera den obäddade sängen)


Uteplatsen, eftersom vi bor på bottenvåningen. Fast det är bara stenplattorna som tillhör lägenheten och lite rabattutrymme utanför fönstren.


Tog inget kort på klädkammaren men det är inte så mycket att se, men den finns iaf! :)

Postat av: Caroline

Oj shit vad fint du bor!! Stort, ljust och fräscht. Nice nice :D

2010-09-23 @ 07:58:20
URL: http://ljusterdal.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: