I'm sharing secrets with you

Jag hade en hemsk morgon idag! Jag ska inte berätta hela historien, men jag dödade två spindlar, den ena slog jag ihjäl med en tidning, och bamsingen från igår dog efter att fått tre par skor kastade på sig. Riktigt äckligt var det, jag som är livrädd för spindlar! Dom här jättestora spindlarna har jag faktiskt bara sett här i Uddevalla och i Tanum, det kanske är någon slags västkust-spindel?

Annars så har dagen varit bra, i morse efter spindeljakten gjorde jag faktiskt något väldigt ovanligt för att vara mig, jag drog ut på en joggingrunda! En väldig kort men ändå. Så kan det gå när man börjar sent :)

Nu har jag helg, är ledig i morgon. Ska dock skriva en Summary under helgen som ska vara klar på måndag, om en artikel som handlar om ifall alla människor är kapabla till våld, vilket vi tydligen är, enligt den artikeln. Så att skriva 500 ord är det jag har att göra i helgen. Min första läxa på tre år! Om vi ska fortsätta låtsas att man inte har några läxor på Vittra dvs..

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: