I've learned to make it on my own

Idag började jag 10.15 och slutade 12, så kort dag men ändå så långsam! Vi hade Text & Culture med Hans. Jag ska inte klaga på Hans, men det är verkligen inte roligt! Plus att jag inte hade läst det som vi skulle läst tills idag, dels för att jag inte visste var vi var i tidsplaneringen, dels för att jag inte har alla böcker än som jag borde ha. Dom ska ha skickats idag så i början av nästa vecka borde jag ha dom.

Sen gick jag och röstade, haha alltså jag visste inte vad jag gjorde, var helt vilse. Men det gick nog bra, hur svårt kan det vara liksom? Ta några lappar, lägga dom i varsitt kuvert, klistra igen och ge till en tjej. Men jag fattar inte det där med personval och allt vad det heter, jag gjorde det enkelt för mig och röstade bara i riksdagsvalet. Eller? Okej jag ska sluta snacka politik, haha.

Nu har jag nytt internet, det fick bli bredbandsbolaget, 3 var ingen höjdare. Blir så arg när det kommer fakturor med massa avgifter som ingen har sagt ett ljud om. Hur svårt är det att informera om alla kostnader så kan man ta ställning till om man vill betala det eller inte? Men nu kan jag iaf lyssna på Spotify igen! :D

Idag har jag och Fadde ätit bakpotatis med currykycklingröra till middag. Det var gott men blev lite misslyckat för potatisarna var inte klara i mitten. Men men, man kan inte vara bäst på allt första gången man försöker. Kycklingröran var iaf jättegod, hittade receptet här: http://www.tasteline.com/recept/Currykycklingrora_i_bakad_potatis__4_port__

Ikväll blir det lite fredagsmys med popcorn framför Smallville på kanal 6 :)

/anna

Postat av: Britt

Vad spännande och god mat ni äter. Vad duktig du är gumman. Kram Mamma

2010-09-18 @ 10:11:28
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: