Making you never wanna breath again

Jag kom hem ungefär två timmar senare än vad jag räknat med idag. Först var tåget från Göteborg inställt av någon anledning, så jag fick vänta en timme på nästa tåg. Sen när jag var framme i Uddevalla missade jag bussen hem med bara några sekunder, och fick vänta ännu en timme på nästa buss. Hade kunnat gått iofs, men vem orkar med en 100-kilos tung väska?

Nu ska jag bara slänga in ett inlägg med bilder på lägenheten, sen tror jag faktiskt att jag ska bädda ner mig i sängen och läsa ikapp lite i Text & culture nu när jag har alla böcker.

/anna

Postat av: Miss Baam

heheh händer sånt fler gånger kan du ju smsa så slänger jag mig ner på stan och håller dig sällskap. :)

2010-09-23 @ 09:57:53
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: