Seeing things that I know can't be

Idag fick jag lära mig att parkera: backa in, köra in och fickparkera. Ja, inte så mycket att säga om det :P Det går framåt :) När jag kom hem igen tog jag igen lite sömn i soffan, som jag sa att jag skulle, men sov lite för länge. Försökte vakna flera gånger men det gick inte! Haha, jag var så trött.

Och pluggandet har jag såklart inte börjat med än.. Jag kom med ett förslag till Fadde, att vi skulle ha plugghelg. Det är ju så svårt att sitta och koncentrera sig på tråkiga grejer när han sitter och kollar på något kul på tv. Han blev inte direkt jätteintresserad av mitt förslag haha, men vi får se.

Ikväll har Fadde fotbollsmatch, så jag ska dit och kolla. Jag har aldrig gillat fotboll men jag börjar faktiskt tycka det är ganska kul att kolla, men bara när Fadde spelar såklart. Så fort dom byter ut honom orkar jag inte kolla mer och blir helt rastlös. Haha men det är så kul att se när han gör mål, så jag måste ju gå så jag inte missar om det händer ;)

Jag läste precis att man inte ska ställa in överblivet ris i kylen, för då bryts det ner och bildar gifter. Det lät ju inte så bra, tror jag ska slänga riset vi har kvar i kylen som blev över en dag..

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

SV: Jo tack det lät som en ytterst bra idé måste jag säga. :)

2010-09-24 @ 14:23:52
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: