Sing a million songs to make you smile



Såhär har min dag sett ut. Jag hade ont i huvudet när jag vaknade, och slog sedan huvudet i byrån vilket inte gjorde det bättre. Men jag har faktiskt varit riktig duktig idag, jag började på Unit 1, alltså från hela början i grammatik kursen och har gjort nästan alla uppgifter. Det har faktiskt gått bra, det är fortfarande svårt, men jag förstår. Det känns bra att ta tag i det redan nu och lära sig, istället för att sitta en veckan innan provet med panik.

Idag har varit en bra pluggdag, det har regnat hela dagen så det är väl lika bra att ta tag i det tråkiga då? :) Men nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, ska kolla vad det kommer för filmer på TV ikväll, man hittar ju alltid något kul att kolla på.

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: