So what am I supposed to do, hearing something like this?

Hello! :) Idag är jag som sagt ledig, har inte gjort någon nytta än så länge. Hade tänkt göra lite grejer i köket, men det hann jag inte med så jag får ta det i morgon. Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska åka iväg till stan och ha körlektion :) Landsväg/vänster svängar ska vi träna på idag.
Åh ge mig mitt körkort bara! Det kostar så himla mycket, säkert värt det eftersom man kommer ha användning utav det hela livet, i stort sett, men ändå..

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

SV: hahha ja jag måste ju det. :) Annars svälter han ihjäl :P neh hehe han äter på jobbet annars men jag lagar gärna lunch till honom.

Japp det gör vi samma plats som förra gången?

2010-09-30 @ 16:38:24
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: