I'm drowning in the water

Jag fick ett sms tidigare idag att jag kunde hämta mina böcker på Tempo efter klockan 5. Sagt och gjort, efter vi hade ätit åkte jag ner till stan för att hämta böckerna, det var dock en ganska dålig idé märkte jag..

För det första glömde jag busskortet och var tvungen att springa tillbaka och hämta det, men hann med bussen ändå. Det regnade (såklart) men jag har faktiskt införskaffat ett välbehövligt paraply så det var ändå okej. När jag hade hämtat böckerna och skulle ta bussen hem igen kom jag på att jag glömde ta med mig nycklar, Fadde var hemma när jag gick men skulle till sina föräldrar innan träningen, så jag fick ringa honom och be honom vänta så jag kunde komma dit och hämta nycklarna. Nu är jag hemma, med genomblöta byxor och inte så torra skor heller, men böckerna har jag iaf!


Nu ska diska :D ...

/anna

Postat av: Caroline

Haha åh vad jobbigt det lät. Hurru kan du inte ta kort på lägenheten och visa? :D

2010-09-20 @ 21:58:46
URL: http://ljusterdal.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: