With you beside me I no longer fear

Nu har jag helg, härligt! Men som vanligt, av någon anledning, så har jag alltid en körlektion inbokad kvart över sju på morgonen när jag är ledig från skolan! Men det är ändå ganska skönt, gå upp tidigt och få något gjort, komma hem, äta frukost och kolla på tv, ta igen lite sömn i soffan och sen göra massa andra grejer som behöver göras.

På morgondagens (och helgens) schema står det plugga! Grammatik är det som gäller nu, vi har tenta om mindre än en månad (och förresten, jag känner mig jätteotränad inför tentor och sånt eftersom vi inte hade några prov i gymnasiet, jättebra förberedelse för högre utbildning, verkligen.. Även om det låter bra att inte ha prov, så visar det sig iaf för mig att det inte var så bra..) Jag fattar, men ändå inte. Ibland går det upp ett litet ljus men det slocknar ganska snabbt igen. Men jag ska lära mig, jag ska lära mig

Nu ska jag se till att anmäla mig till dom kurser som jag vill läsa nästa termin, och sen så kommer strax ett inlägg om något som jag går och längtar efter varenda dag! ;D

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: