Without you I would fall apart

Då har jag gjort en vecka på Göteborgs Universitet, och än har jag inte ångrat mig. Fast det är väldigt krångligt med grammatiken, med Subject, Verb, Adverb osv, men jag ska inte tråka ut er med det :) 
Men alltså andra lektionen idag, jag trodde det var ett skämt när läraren kom! En skruttig gammal gubbe kommer gående med stapplande steg och trycker med skakiga fingrar in koden till salen. Jag hörde nästan ingenting av vad han sa på hela lektionen för han pratade så tyst och det var verkligen jättetråkigt att lyssna på. Text & culture kommer bli en tuff kurs tror jag.

Ikväll har det städats och tvättats, Fadde fick tvätta själv för jag slutade 16.00 då våran tvättid började, men han är så duktigt så :) haha. Men i morgon kommer Frida och hälsar på, så jag kände för att göra det lite fint och dammsuga upp alla små gummigrejer som Fadde drar hem från fotbollsplanen med fejkgräs :P

Nu blir det nog lite fredagsmys med vindruvor framför en film, det blir nog Bodyguard som går på 3:an just nu.

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: