Äntligen hemma! ♥

Nu har min älskling kommit hem från fotbollslägret i Halmstad och humöret är plötsligt mycket bättre! Stackarn hade bara kunnat vara med på en match, den allra första, pga. sitt knä. Det hade gått bra från början, men sedan råkade någon sparka honom också blev det värre så han kunde inte vara med på resterande matcher. Synd, men han verkar haft det bra ändå! Skönt att slippa mig kanske ;)

Tv:n står på, på 6:an där det just nu är Fear Factor. Hörde hur dom skrek och vände mig om och kollade och fick syn på massa stora spindlar som kröp runt! Disgusting!

Jag känner att min uppdatering är väldigt tråkig just nu, men jag ska försöka hitta lite inspiration och bättra mig! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: