Because of you I learned to play on the safe side so I don't get hurt

Jag har kännt mig ganska nedstämd och ensam idag, kanske för att jag är ensam.. Hade egentligen ingen lust att göra någonting, men tog mig ändå en promenad ner till stan. Jag hade egentligen tänkt gå runt till lite affärer för att sälja min själ, men det tog sån tid innan jag kom iväg så det blev lite för sent för det. Istället köpte jag mig en glass och satte mig vid hamnen, ganska skönt att sitta där men lite sällskap hade ju inte skadat.
9/4-11
Nya Magnum - Caramel & Nuts!
Att säga att den var god är en underdrift, och att säga att den var stor är en överdrift, men den var värd det!
9/4-11
9/4-11

Samtalet jag väntade på kom äntligen, för någon timme sedan. Han frågade om jag var intresserad, vilket jag ju är! Så sa han att dom skulle ringa mig igen efter påsk, vilket passar mig ganska bra eftersom jag ändå ska åka hem till mamma & pappa över påsk så det blev med andra ord inget problem, som jag oroat mig lite för!
Det gjorde mig på lite bättre humör och gav mig lust till att göra något, så jag plockade fram klarinetten och spelade lite. Jag blir faktiskt lite ledsen när jag märker hur mycket jag har tappat. Jag blir trött i läpparna och munnen bara efter några minuter, och alla de allra högsta tonerna som världens bästa klarinettlärare Elisabeth lärde mig har jag glömt, men som tur är hittade jag en liten fusklapp!
9/4-11
Det säger kanske inte er så mycket men kommer hjälpa mig en hel del! :)

Jag hittade även några papper som världens sämsta "klarinettlärare" gav mig, jag kastade dom direkt! Blir arg och irriterad bara av att tänka på honom... Hur som helst så ska jag försöka spela iaf lite några gånger i veckan, så jag kommer igång igen och kan träna upp läpparna och lungorna ;) Jag ska se om jag kan spela in något senare idag eller i morgon och lägga upp, om ni vill förstås! :)

Postat av: m3lind4

Fina bilder :)

2011-04-09 @ 21:10:56
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Jag sa ju att de skulle lösa sig de där med jobbet :) de brukar som liksom göra de :P



Synd att du har tappat en del nu när du inte spelat på ett tag men med lite övning så kommer du nog hitta tillbaka utan några problem, du är himla bra på att spela. Lägg gärna upp nått litet klipp ;) Kram på dej syrran!! Miss you!

2011-04-09 @ 21:46:12
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Ser fram emot något inlägg med lite fint klarinettspel. Hoppas verkligen inte att du tappar bort klarinettspelandet, det vore verkligen synd.

2011-04-10 @ 10:19:49
Postat av: AB PW

var den där glassen god ? :D

2011-04-12 @ 15:39:45
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: