Chokladtävling

Hej! Tänkte slänga in ett kort inlägg innan jag går och lägger mig. Jag har suttit i flera timmar nu och fixat en bild. Jag ska delta i en tävling på Chokladbloggen där man kan vinna en 1-kilos chokladhare! Man ska skicka in en bild på temat påsk + choklad. Jag var färdig med min bild och jättenöjd när jag gick in och kollade tävlingen igen, då hade jag missat att bilden skulle innehålla choklad också! Men nu har jag fixat till det och är nog till och med ännu nöjdare! Ni får se bilden snart, och så får ni hålla tummarna för mig att jag vinner! :D

Nu ska jag försöka slita med mig Fadde från tv:n och Wii-spelet så vi kan gå och sova. Hoppas ni får en riktigt mysig och trevlig påskhelg!
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: