Every moment spent with you is a moment of treasure

Hej! Nu har jag hittat hit igen, har inte haft en tanke på att blogga och har faktiskt inte ens plockat upp datorn förrän nu. Men jag har ju inte träffat familjen sen i januari så jag hoppas och tror att ni har förståelse för den låga uppdateringen! :)

Sen vi kom hit har det blivit mycket Wii-spelande, såklart för det är ju så roligt! Och träningsvärk har jag! Jag har fått köra lite bil också, jag skulle egentligen fått köra hem från tåget i tisdags, men eftersom tåget var sent blev det lite bråttom och jag ville inte stressa så vi åkte ut på en liten tur igår istället, jag, pappa, Klara och Fadde. Det var första gången Fadde åkte med mig så det var kul, hehe jag var ju tvungen att visa att jag kan köra! Stötte på några älgar och ett gäng hjortar som stod bredvid vägen, blev lite rädd för man vet ju aldrig vad de dumma djuren hittar på men det gick bra!

Nu har vi precis smällt i oss en god middag; Enchiladas.
110421
Och det var den enda bilden jag hade att bjuda på, om ni inte vill se bilder från mitt "tandläkar-besök". Haha, mamma tog med sig lite grejer hem från jobbet igår för att ta avtryck på mina tänder så hon kunde göra en sak till mig. Såg inte så vackert ut kan jag säga!

Nu ska jag gå och umgås med mina nära och kära ♥ Vi hörs någon dag men ifall att det inte blir så mycket så får jag önska er en trevlig påskhelg! 
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: