Hoping for the best but expecting the worst, are you gonna drop the bomb or not?

110414
110414
Här lilla mamma, har du två vitsippsbilder! :)
Tog dom på vägen hem till Faddes föräldrar. Vi promenerade dit idag eftersom Faddes busskort är slut, men det var så härligt väder så jag klagar inte! Vi kom dit och fick mat, hehe och Faddes mamma brukar alltid baka när jag kommer dit men hon hinner inte alltid klart innan vi ska gå, det gjorde hon dock idag så vi blev bjudna på alldeles nybakade, varma drömmar! Hur gott som helst!

Idag efter att grannarnas hund skällt i timmar igen lämnade jag en lapp i deras brevlåda, jag hoppas dom inte tar illa upp men det var i all välmening och jag försökte vara trevlig, än så länge! Beroende på hur länge det fortsätter så kanske jag inte kommer vara så trevlig längre :P Men jag tycker faktiskt synd om hunden, och mig själv! Och vet dom inte om att den skäller, så kan dom ju inte göra något åt det heller, så jag hoppas på förändring! :)

Klockan börjar bli mycket så jag får önska er alla en god natt! 

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh sånt är så sjuukt irriterande asså

2011-04-14 @ 22:51:08
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogga

sv: ja gör dom i photoshop :D

2011-04-15 @ 10:19:29
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Mamma

Tack söta du. Hoppas nu inte att alla vitsippor har blommat färdigt när du kommer hem igen. Kram mamma

2011-04-15 @ 17:08:05
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: