Lord knows dreams are hard to follow, but don't let anyone tear them away

Hej! Idag skiner solen och ingen storm i sikte! Jag har precis diskat ett berg av disk, fattar inte hur det alltid blir så mycket, jag tycker att jag diskar hela tiden!

Fadde tvingade upp mig klockan halv sex i morse för att fixa hans baguetter, han tycker att jag är bäst på det (säger han iaf, men det kanske bara är för att slippa göra det själv?) But I don't blame him! Mackor är något av det bästa jag vet så jag är väl kanske lite av en expert på området, hehe ;) Undrar om inte Subway behöver lite extrapersonal..? Ja ja, åter till ämnet, Fadde gav sig av runt klockan sex i morse och jag gick såklart och la mig igen.

Idag vänter jag på ett samtal angående barnvaktsjobbet, dom skulle ringa någon gång i helgen. Men jag tycker det är så jobbigt att vänta på samtal, iaf när det är någon jag inte känner som ska ringa. Jag känner mig så stressad och vågar knappt lämna mobilen i en sekund, det skulle ju vara så typiskt om det ringde precis när jag står i duschen, t.ex. Men å andra sidan, vilken normal människa är tillgänglig på mobilen 1440 minuter om dygnet?
Nu ska jag iaf gå ut och göra något vettigt :) Hoppas ni får en härlig lördag!

Postat av: Frida

Tycker också de är jättejobbigt att vänta på samtal, när jag väntade på att dem skulle ringa angående jobbet jag har nu så vågade jag inte lämna mobilen en minut ens. Fast sen ringde dem ju aldrig :P

Och nu går jag och väntar på samtal från Furuvik men jag har lite gett upp där, orkar inte bära med mig telefonen 24timmar om dygnet ifall dem skulle ringa.

2011-04-09 @ 14:55:22
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: