Love is in the air

Tänkte bara passa på att säga god natt och slänga in några bilder som jag tog tidigare idag när jag fick besök av två kissekatter. Det är fullt med katter här och jag brukar roa mig med att skrämma dom när dom går förbi (jag är taskig, jag vet) men den här vita var inte alls rädd utan la sig för att vila på trappan istället, så jag gick ut för att ta lite bilder på den.

Den här katten bor jag för övrigt granne med, den bor i uppgången bredvid men brukar av någon anledning smita in i våran uppgång och sitta i trappan och skrämmas när man kommer ut eller in!
8/4-11
Sen från ingenstans kom plötsligt en till katt, tror dom var kompisar sen innan för dom pussades! Det kanske inte syns så väl, men det gjorde dom faktiskt.
8/4-11
Fullt med kärlek här idag! Det satt även två duvor i ett träd här utanför (vad gör dom här?) och gosade. Dom ville dock inte bli fotade utan flög iväg när jag kom ut.. Hehe.

Och nu; god natt! :)

Postat av: Frida

Åh vad söta dom är små kissekatterna! <3 Vilken kärlek, kan du inte ta med dem små charmtrollen hem till mig??

2011-04-09 @ 10:33:47
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: