On our way

God morgon! Klockan är snart sex och jag har tröttnat på att sova. Blogga i mobilen? Varför då? Jag har ju dator och nu har dom satt in eluttag på nattågen också så man kan ladda, awesome!

Vi fick en lite dålig start på resan, först med ett gäng högljudda, fulla och kräkandes norrmän på tåget till Göteborg, och sedan kom nattåget in sent till stationen och lite andra grejer på vägen har gjort så dom inte kunnat ta igen all tid, men nästan! Kanske hinner dom köra in det innan vi är framme, det är två timmar kvar.

Än så länge ser vi ingen snö utanför fönstret, men jag tror att det kommer snart. Synd att åka från våren och den härliga värmen till Norrland där snön fortfarande ligger kvar, men jag är jätteglad ändå. Ska ju få träffa min familj! ♥
110418

Postat av: Caroline

<br />

Hoppas du får det superduper bra hemma!Jag kommer inte hem iaf, ska jobba hela lovet. Men hälsa alla om du träffar dom. Puss

2011-04-19 @ 07:16:16
Postat av: Frida

I liggvagnarna har dem haft de länge och i vissa sittvagnar men har dem de i dem flesta vagnar nu?



Trevligt med fulla resenärer :P



Så mycket snö är de inte kvar här uppe, de är väldigt lite faktiskt. De är väl i stort sett bara Åreskutan som är helt vit och fin :P

2011-04-19 @ 08:03:56
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: