Surely things will work out 'cause they do every time

Jag är precis hemkommen från stan, har varit på arbetsförmedlingen och skrivit på ett papper om jobbgarantin för unga (10 minuter senare ringer dom och säger att jag jobbar på gränsen till för mycket så jag kanske inte får vara med? Förstår mig inte på dom alls..) också har jag varit på Vero Moda och lagt undan min sommardröm! Min söta mamma läser ju min blogg och vet att jag har spanat in en klänning där, så jag fick ett presentkort i påskpresent ♥ 

Jag gick till apoteket också och köpte allerginässpray, jag tror min näsa fick en pollenchock igår, det kliar och rinner och jag nyser hela tiden. Och ändå tar jag allergi medicin 365 dagar om året men det hjälper inte mycket såhär i pollentider. Sen så träffade jag Paula (japp - jag känner en Uddevalla-bo som inte är släkt med mig eller Fadde), vi gick bara runt på stan ett tag och kikade på det som finns att kika på :)

När Fadde slutar skolan ska vi gå och handla, vi har nästan ingen mat alls hemma och jag är för svag för att storhandla själv!
110428
Ser ni hur grönt och fint det har blivit? :D

Jag fick förresten ett röstkort på posten idag, det ska ju vara omval för Landstinget i Västra Götalands län, men jag trodde inte att jag skulle få vara med eftersom jag skulle rösta i Mörsil i det riktiga valet, fastän jag är skriven här. Men det fick jag tydligen så jag ska gå och rösta igen den 15 maj, om jag inte förtidsröstar istället. Har inte den blekaste aning vad som hände eller varför det ska vara omval, men det är väl skitsamma ;) Bara det inte går bra för SD så är jag nöjd..
110418

Postat av: Frida

Fusk, ge oss grönskan!!

Hehe du får köpa dig en skrinda :P

2011-04-28 @ 13:27:11
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Vad härligt det ser ut. Det är pga det som näsan rinner. :)

2011-04-28 @ 18:07:59
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Vad konstiga dom är på arbetsförmedlingen i Uddevalla! :S Eller vafan? Jobbar du timmar eller deltid? För det här jobbet som jag ska börja på är deltid och dom på arbetsförmedlingen sa att det inte skulle var några problem alls.

2011-04-28 @ 19:48:25
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: