Took the midnight train, going anywhere

Alldeles strax ska jag sticka ner till stan, till arbetsförmedlingen. Jag ska på någon "information om jobbgarantin för unga", eller något sånt. Roligare planer kunde man väl haft men ni vet ju hur det är, man har inte så mycket till val när det gäller den där arbetsförmedlingen..

Den skällande hunden är igång igen, eller fortfarande? Den har hållt på sedan jag vaknade, vid nio. Börjar nästan tycka lite synd om den. Kanske ska man säga till dom att deras hund skäller dagarna i ända? För förmodligen är den ju ensam hemma så dom kanske inte vet det. Men hur gör man det utan att vara en sur och gnälllig granne? En liten vänlig lapp i brevlådan?

Ja ja, nu ska jag bege mig! Kul att magen börjar kurra som en idiot precis när jag ska gå också.. Hehe.

Postat av: REBECCA

sv: tack så mycket! vad snäll du är :D tack

2011-04-13 @ 14:43:57
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Skriv en lapp till henne eller ring dit där ni bor... eller ja ni har lägenheten eller så..

2011-04-13 @ 15:03:27
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Tycker absolut att du ska lägga en lapp i brevlådan.. För sådär kan ni ju inte ha det. Och om det inte funkar och att hunden forsätter att skälla så kan du ju prata med hyresvärden.



Dom kan ju inte tycka att du är en gnällig granne när det faktiskt är så pass illa att du störs av det. Jag menar, det vore annat om det var en sån där gammal-tant-som-går-till-hyresvärden-för-att-man-råkar-nysa-i-trappuppgången situation.

2011-04-13 @ 19:02:36
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: