What I wouldn't do to have you coming back my way

Hej! Som jag skrev förut gick vi hem till Faddes föräldrar, dom var dock inte hemma utan dom var i deras trädgård och grejade med sånt som man gör i en trädgård. Så Faddes farbror kom och hämtade oss så kom vi dit, fick grillad kyckling, satt i solen och hade det bra!

Jag vet inte om jag har varit blind, letat dåligt eller om alla vitsippor slog ut idag, men på vägen upp till Dalaberg fanns det vitsippor överallt! Vitsippshav skulle jag nog dock inte kalla det för hela den här stan är ju bara en enda backe, och i backar blir det liksom inte hav på det sättet, om ni förstår. Ska sluta svamla, här kommer iaf lite bilder!
110417
110417
110417
110417
Tillägnat min älskade lilla mamma ♥

Jag vet inte hur mycket jag kommer hinna blogga i morgon innan vi åker, men något snabbt inlägg ska jag nog se till att slänga in, också ska jag försöka fixa så att jag kan blogga i mobilen. Har laddat ner WordPress, ska bara se till att komma igång med det också :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: