My minds playing tricks on me

Hej! Ännu en grå och trist dag. I morse gick jag upp klockan sju för att tvätta, det kom lite saker i vägen för min tvättid så jag var tvungen och byta och då får man ta det som finns.. Men ganska skönt ändå att ha det gjort, och det är ju ganska mysigt att kliva upp tidigt och sedan få krypa ner i den varma sängen igen! Bara det att jag nästan inte kunde somna igen för jag var så hungrig så jag höll på att dö.

Igår fick jag besök av min moster och hennes man, dom hade vägarna förbi och kom för att lämna min studentpresent, en aning sent men det är ju kul att man kan få presenter 10 månader efter studenten också! ;) Jag fick en tavla som min kusin har målat:


Fin tycker jag! :)

Postat av: Frida

Den var jätte fin :)

2011-04-03 @ 13:45:19
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: