Do you ever feel like a plastic bag, drifting through the wind?

Alltid när jag tänker börja ett inlägg med "god morgon" slänger jag en blick på klockan och inser att det inte är morgon. Dagen har börjat bra! Igår hade jag fått ett mail från citykids.nu om en familj här i Uddevalla som söker en barnvakt. Och jag är ju helt galen i barn så jag tycker det skulle vara underbart. Och inte nog med det, så råkar den här familjen bo på samma gata som jag också så jag behövde inte tveka en sekund för att skicka in en ansökan. Jag fick ett samtal nyss och mina kontaktuppgifter kommer att skickas till familjen så vi kan träffas och se om vi tycker om varandra :D Så jag är glad just nu och hoppas att det går bra! Ni får hålla tummarna för mig!

Blogg.se krånglade och andra hälften av inlägget har inte gått att skriva förrän nu (ca 20 minuter senare) och mitt glada humör är som bortblåst.. Om bara telefonen kunde sluta ringa. Detta har dock inget med barnvaktsjobbet att göra, utan hemtjänsten, of course. Bara för att det finns så många arbetslösa ungdomar tror dom att dom kan behandla oss hur som helst, inte okej! Också tror dom på fullaste allvar att jag vill komma tillbaka när jag fått lite "mer kött på benen".. Keep dreaming!



Postat av: Sste

Vilken sorts kött vill de att du ska skaffa på bena?

2011-04-06 @ 19:57:29
URL: http://www.sofia.stensby.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: