My soul is crying, without asking why

Hej! Jag har precis kommit hem från stan, har handlat lite. Jag har bestämt mig för att börja baka mitt eget bröd. Kanske inte allt, men mycket av det iaf! Om inte annat så blir det ju billigare än att köpa bröd, också får jag ju någonting att göra!

När jag kom hem och gick av bussen passade jag på att stanna och fota alla fina blommor som finns där. Har tänkt ta kort på dom länge men har aldrig haft kameran med mig vid rätt tillfälle. Nu hade dom dessutom slagit ut så fint och solen skiner!



Vårtecken!

Förutom att solen tittar fram emellanåt så är det inte så härligt väder idag, det blåser jättemycket! När jag kom ut förut kom det världens stormvind och blåste massa sand och skit i ansiktet på mig. Hade precis tagit på läppsyl också så det fastnade sand på mina läppar, härligt!

Hoppas ni får en underbar dag!
Själv vet jag knappt vilken dag det är, men livet rullar på ändå.. :)

Postat av: Therése

SV: Det är jätte kul att du kommenterar innehållet i mina inlägg och så, måste bara säga det igen :)



Ja, det är inte lätt. Man ska verkligen uppskatta de riktiga vännerna man har :) Kram!

2011-04-08 @ 16:52:01
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: