When I shut my eyes I see you like you're really there


Fint väder men det stormar som attan!
Nu har jag varit en sväng i stan, jag mötte upp Fadde när han slutade. Han ville att jag skulle följa med han och köpa lite färdkost, han åker nämligen till Halmstad med sitt fotbollslag i morgon och stannar till söndag. Det betyder ensam-hemma-helg för mig! Tråkigt! Det är såna här stunder jag gärna hade haft utemöbler och ett badkar. Utemöbler så jag kunde sitta ute i solen på dagen och läsa & fika, och ett badkar så jag kunde ligga och slappna av på kvällen med tända ljus, lugn musik och kanske något gott att äta! Men så är nu inte fallet så jag får klara mig med det jag har!

Jag bakade som sagt ett till bröd idag, det blev lite missbildat för jag trodde inte man behövde smeta ut degen, och receptet var nästan likadant som det jag gjorde igår, märkte jag efter att tag, men jag har redan provsmakat och det smakade bra så det gör inget! Och som sagt, man lär sig!

Det här brödet kallas "Hälla-ut-bröd" och receptet hittade jag här.
Man måste vara medlem för att se receptet, men det är en sida som iaf jag tycker det är värt att vara medlem på!

Postat av: Frida

Hoppas han får de kul i Halmstad :D

2011-04-08 @ 19:54:51
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: