What have you missed?

Hej! Nu har jag tänkt att mitt sommarlov är slut (sommaren verkar i alla fall vara det) och tänkte komma tillbaka lite smått. För att ni inte, säkert till er stora sorg, ska behöva missa nästan en hel månad av mitt liv så blir det en lite "snabb-update" om vad som hänt sen sist.

När "lovet" började var Frida här, efter ett par dagar kom även mamma, pappa & Klara Jag fyllde 20 år och det firade vi med lite "öppet hus". Morfar & hans Monica var här, min moster & kusin Andreas (senare på kvällen kom även min mosters man och hans dotter och kikade förbi när de skulle hämta upp moster & kusinen). Och så några från Faddes familj/släkt.
Lite bilder (orkar inte lägga in alltför många bilder och vet inte ifall alla vill vara med, men fler bilder kommer eventuellt längre fram, och om inte annat så i alla fall bilder på mina födelsedagspresenter!):
110726
Fick äntligen tillfälle att använda min sommardröm!
110726
110726
110726
God tårta! ;D

Sedan efter födelsedagen har jag mest jobbat. Mamma, pappa & Klara blev kvar här ett par dagar längre än planerat, vilket bara var roligt ♥ Dessutom har de gjort två snabbvisiter här de senaste dagarna, önskar att dom bodde så nära att det kunde vara så oftare..

Jag har haft en otroligt bra sommar fastän jag har jobbat hela tiden, och på måndag slutar mitt sommarvikariat, men redan på tisdag börjar nästa! Jag har nämligen fått ett till vikariat, dock bara knappt två veckor men ändå skitbra!

Nu har in fått en liten update om vad jag sysslat med de senaste veckorna, vilket inte var så varierat, haha. Från och med idag och tills nästa tisdag kommer bli ganska intensivt för mig, med bl.a. mycket jobb, men jag ska försöka hinna med att blogga lite också! :)

Nu ska jag sova/vila, som sagt, många intensiva dagar väntar!
110418

Postat av: T H E R É S E

Fin du är!



165 cm... hehe bara 9cm fel ;)

Vad kul att din syrra är på besök. Vad jobbar du med nu då? Ha det underbart du med! Kramar :)

2011-08-16 @ 00:57:43
URL: http://theresehyden.com
Postat av: THERÉSE

SV: Jaså, låter intressant! Vad får du göra inom hemtjänsten då? :)



Haha nej, en kort asiat är vad jag är ;)

Tack så hemskt mycket! Ja man blir väldigt glad när det tar så kort tid för leveransen. Ha det bäst! Kramar <3

2011-08-17 @ 22:15:15
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: