Just let the music play

Hej! Idag har jag haft en härlig ledig dag! Jag tog en promenad ner till stan och fixade/inhandlade lite grejer som behövdes på bl.a. apoteket och Bokia. Sedan gick jag till biblioteket och lånade två böcker; Kärlekens pris av Nikola T. James och Vingklippt - Den sanna historien om stiftelsen paradiset av Elisabeth Hermon & Stefan Lundström. Jag fick låna en bok på engelska utav mamma för ett tag sedan som jag har börjat läsa lite, men jag hänger inte alls med vad som händer och lite här och var kommer det lite ord på Gaelic(?) så den är lite jobbig faktiskt, hehe. Så jag kände att jag behövde en "riktig" bok att läsa :)

Sen gick jag bara och strövade längs Bäveån samtidigt som jag letade efter en frisörsalong. I Uddevalla finns det frisörsalonger överallt - pizzerior och frisörsalonger! Frågan är bara vilka som är bra? Jag fick en liten "uppenbarelse" igår hur jag ska klippa mig, och i morse stod jag och kollade mig själv i spegeln och konstaterade att jag verkligen behöver en klippning. Jag ska höra mig för lite och se om någon kan rekommendera någon bra :)

Mitt i mitt letande stannade jag till på en bro för att ta en bild:
110830
Sedan vände jag mig ett kvarts varv och tog den här bilden:
110830
Över Kungstorget såg himlen inte lika "oskyldigt blå" ut.
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: