Dagen före dopparedagen!

Nu är det mindre än 3 timmar kvar till Julafton!
Jag hoppas ni har förståelse för att det blir dåligt med bloggandet under den här tiden. Jag har inte lika mycket tid "för mig själv" när jag är här som jag har annars, och den tiden jag har vill jag självklart spendera med mina föräldrar och mina systrar ♥ Hoppas att ni också har fullt upp med att umgås med era nära och kära!

Igår var jag som jag berättade och spelade lite julmusik på pappas jobb. Det blev lite fel här och där, men man kan väl inte begära hur mycket som helst när jag knappt har spelat någontig på 1½ år. Det var roligt i alla fall!
Jag kanske spelar in en liten video och lägger upp här i morgon, om jag orkar, kommer ihåg och hinner. Men förmodligen inte.

Vi klädde granen igår också, efter många om och men blev den väldigt fin, tycker jag själv :) Vi fick bara sätta om glittret typ fem gånger innan det blev bra, haha..
111223
Och som ni ser under granen så har vi alla varit riktigt snälla i år! ;)

Ikväll har jag och systrarna klistrat ihop det där förbenade pepparkakshuset också. Om det kommer någon bild på det är tveksamt faktiskt. För att säga det snällt så är vi inte direkt bra på att göra pepparkakshus. Det är inte riktigt våran talang, verkar det som. Men det är insidan som räknas, eller hur? 
111115

Postat av: Frida

Haha var de bara fem gånger? :P Men de blev väldigt bra tillslut de är mer vår talang än de där jävla pepparkakshuset! Säg som de är vi suger en femåring skulle göra de bättre, men smartisarna smakar bra i alla fall :P

2011-12-26 @ 18:15:03
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: