I know you're going somewhere to make a better life

Nu har vi nått mitten av veckan och jag är äntligen ledig i morgon! Jag blir ju helt slut av att jobba heltid.. Haha. Men det blir inte mycket vila i morgon, jag ska städa, tvätta och packa. På måndag lämnar jag Fadde för ett tag igen och åker hem till familjen ♥

I brist på annat så lägger jag upp lite fler bilder på kaninen. Alla bilder kommer från Mikaela.
111214
Lilla bebisen när han var riktigt liten, ca. 5 veckor. Nu är han 8 veckor.
111214
Jag ska kalla honom Arwen. Han hette så först, när Mikaela trodde att det var en tjej. När det sedan visade sig att det var en liten kille fick han ett annat namn på pappret men jag tycker Arwen är ett gulligt namn och det passar honom :) 
Från början var jag lite inne på att jag ville ha den enda svarta kaninen i kullen, men när jag var och tittade på dom tyckte jag lilla Arwen var så charmig, så jag blev lite kär ♥
111115

Postat av: Caroline

Naaaaw! :D

2011-12-14 @ 22:12:37
Postat av: CJ

Dagens sötchock!



SVAR: Ja det gör den säkert. Jag bodde i Ö-vik för några år sedan och där var det inga problem med julkänslan. Snö och granar överallt. ;) Trevlig kväll!

2011-12-19 @ 16:58:52
URL: http://cjs.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: